نظری, مریم. (1392). گسست دانشی‌ در پژوهش‌های مولد چگونه رصد می‌شود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش. , 47(1), 27-48. doi: 10.22059/jlib.2013.36210
مریم نظری. "گسست دانشی‌ در پژوهش‌های مولد چگونه رصد می‌شود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش". , 47, 1, 1392, 27-48. doi: 10.22059/jlib.2013.36210
نظری, مریم. (1392). 'گسست دانشی‌ در پژوهش‌های مولد چگونه رصد می‌شود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش', , 47(1), pp. 27-48. doi: 10.22059/jlib.2013.36210
نظری, مریم. گسست دانشی‌ در پژوهش‌های مولد چگونه رصد می‌شود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش. , 1392; 47(1): 27-48. doi: 10.22059/jlib.2013.36210


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب