صنوبر, ناصر, متفکرآزاد, محمد, راضی, نسرین. (1389). ارزش‌های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابی. , 8(21), 5-32.
ناصر صنوبر; محمد متفکرآزاد; نسرین راضی. "ارزش‌های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابی". , 8, 21, 1389, 5-32.
صنوبر, ناصر, متفکرآزاد, محمد, راضی, نسرین. (1389). 'ارزش‌های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابی', , 8(21), pp. 5-32.
صنوبر, ناصر, متفکرآزاد, محمد, راضی, نسرین. ارزش‌های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابی. , 1389; 8(21): 5-32.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب