تعداد نشریات | 161 |
تعداد شمارهها | 6,532 |
تعداد مقالات | 70,502 |
تعداد مشاهده مقاله | 124,117,061 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 97,221,893 |
تحلیل آزمون های ارزشیابی پیشرفت یادگیری بر پایه آزمون های الکترونیکی سایت Passwort Deutsch | ||
پژوهش ادبیات معاصر جهان | ||
مقاله 3، دوره 11، شماره 33، مهر 1385 اصل مقاله (479.03 K) | ||
نویسنده | ||
نادر حقانی* | ||
چکیده | ||
آزمون های ارزشیابی پیشرفت یادگیری ، فعالیتی هدفمند و ابزاری مهم برای ارزشیابی دانش و مهارت های زبانی در برنامه ریزی درسی آموزشی زبان به شمار می روند . این آزمون ها که با هدف تعیین میزان پیشرفت و یا پس رفت زبان آموزان در یادگیری مطالب درسی و نیز تشخیص مشکلات احتمالی در فرآیند یادگیری ، طراحی و اجرا می شوند ، متناسب با اهداف یادگیری وشیوه های آموزش زبان از تنوع برخوردارند . مقاله حاضر ضمن بررسی اهداف و کارکرد آزمون های ارزشیابی پیشرفت یادگیری در بستر اموزشی متعارف و نیز معیارهای کلی در طراحی آنها ، استفاده از این ازمون ها را در بستر اینترنت ، با تحلیل سایت آموزش زبان آلمانی « Paswort Deutsch » مورد تحلیل قرار می دهد . | ||
کلیدواژهها | ||
آزمون الکترونیکی؛ آزمون متعارف؛ انواع آزمون؛ رفت یادگیری؛ سنجش یادگیری | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 2,183 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,147 |