جابری, اکبر, منصوری نیا, حانیه. (1404). توسعة تصویر برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی هویت برندِ تیمی و نیاز به خودابرازی هواداران. , (), -. doi: 10.22059/jsm.2025.378201.3324
اکبر جابری; حانیه منصوری نیا. "توسعة تصویر برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی هویت برندِ تیمی و نیاز به خودابرازی هواداران". , , , 1404, -. doi: 10.22059/jsm.2025.378201.3324
جابری, اکبر, منصوری نیا, حانیه. (1404). 'توسعة تصویر برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی هویت برندِ تیمی و نیاز به خودابرازی هواداران', , (), pp. -. doi: 10.22059/jsm.2025.378201.3324
جابری, اکبر, منصوری نیا, حانیه. توسعة تصویر برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران: نقش نسبی هویت برندِ تیمی و نیاز به خودابرازی هواداران. , 1404; (): -. doi: 10.22059/jsm.2025.378201.3324





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب