نیک‌سیرت, مسعود, امینی, عباس. (1404). تحلیل نقش برند مکانی روستا و تصویرسازی ذهنی خوب از کشاورزی در توسعه نظام نوآوری فناورانه روستایی. , 57(1), 87-104. doi: 10.22059/jhgr.2024.367200.1008643
مسعود نیک‌سیرت; عباس امینی. "تحلیل نقش برند مکانی روستا و تصویرسازی ذهنی خوب از کشاورزی در توسعه نظام نوآوری فناورانه روستایی". , 57, 1, 1404, 87-104. doi: 10.22059/jhgr.2024.367200.1008643
نیک‌سیرت, مسعود, امینی, عباس. (1404). 'تحلیل نقش برند مکانی روستا و تصویرسازی ذهنی خوب از کشاورزی در توسعه نظام نوآوری فناورانه روستایی', , 57(1), pp. 87-104. doi: 10.22059/jhgr.2024.367200.1008643
نیک‌سیرت, مسعود, امینی, عباس. تحلیل نقش برند مکانی روستا و تصویرسازی ذهنی خوب از کشاورزی در توسعه نظام نوآوری فناورانه روستایی. , 1404; 57(1): 87-104. doi: 10.22059/jhgr.2024.367200.1008643





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب