درویشی نیا, محمدرضا, خورشیدی, غلامحسین, شکوهیان, فاطمه زهرا. (1404). نقش تعدیلگری شهرت برند و تصویر فروشگاه در رابطه بین بازاریابی حسی و تمایلات رفتاری مصرف کننده. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2025.392778.4949
محمدرضا درویشی نیا; غلامحسین خورشیدی; فاطمه زهرا شکوهیان. "نقش تعدیلگری شهرت برند و تصویر فروشگاه در رابطه بین بازاریابی حسی و تمایلات رفتاری مصرف کننده". , , , 1404, -. doi: 10.22059/jibm.2025.392778.4949
درویشی نیا, محمدرضا, خورشیدی, غلامحسین, شکوهیان, فاطمه زهرا. (1404). 'نقش تعدیلگری شهرت برند و تصویر فروشگاه در رابطه بین بازاریابی حسی و تمایلات رفتاری مصرف کننده', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2025.392778.4949
درویشی نیا, محمدرضا, خورشیدی, غلامحسین, شکوهیان, فاطمه زهرا. نقش تعدیلگری شهرت برند و تصویر فروشگاه در رابطه بین بازاریابی حسی و تمایلات رفتاری مصرف کننده. , 1404; (): -. doi: 10.22059/jibm.2025.392778.4949





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب