رحیمی کلور, حسین. (1404). بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده AR و واقعیت های مجازی VR بر قبیله گرایی برند و تعاملات مشتریان (مطالعه موردی: آنلاین شاپ ها و اینستاگرام). , (), -. doi: 10.22059/jibm.2025.389607.4916
حسین رحیمی کلور. "بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده AR و واقعیت های مجازی VR بر قبیله گرایی برند و تعاملات مشتریان (مطالعه موردی: آنلاین شاپ ها و اینستاگرام)". , , , 1404, -. doi: 10.22059/jibm.2025.389607.4916
رحیمی کلور, حسین. (1404). 'بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده AR و واقعیت های مجازی VR بر قبیله گرایی برند و تعاملات مشتریان (مطالعه موردی: آنلاین شاپ ها و اینستاگرام)', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2025.389607.4916
رحیمی کلور, حسین. بررسی تاثیر فناوری واقعیت افزوده AR و واقعیت های مجازی VR بر قبیله گرایی برند و تعاملات مشتریان (مطالعه موردی: آنلاین شاپ ها و اینستاگرام). , 1404; (): -. doi: 10.22059/jibm.2025.389607.4916





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب