شهریاری نسب, محسن. (1404). ارائه الگوی کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد. , (), -. doi: 10.22059/jed.2025.380018.654397
محسن شهریاری نسب. "ارائه الگوی کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد". , , , 1404, -. doi: 10.22059/jed.2025.380018.654397
شهریاری نسب, محسن. (1404). 'ارائه الگوی کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد', , (), pp. -. doi: 10.22059/jed.2025.380018.654397
شهریاری نسب, محسن. ارائه الگوی کسب و کار نوآورانه مبتنی بر قابلیت های بازاریابی دیجیتال با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد. , 1404; (): -. doi: 10.22059/jed.2025.380018.654397





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب