اله وردی, زهرا, میراحمدی, سید محمد رضا, لندران اصفهانی, سعید, تاج الدین, مهدی. (1403). شناسایی عوامل کلیدی تولید محتوای رسانه های اجتماعی برای بهبود تعامل مصرف کننده با برند. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2024.376776.4792
زهرا اله وردی; سید محمد رضا میراحمدی; سعید لندران اصفهانی; مهدی تاج الدین. "شناسایی عوامل کلیدی تولید محتوای رسانه های اجتماعی برای بهبود تعامل مصرف کننده با برند". , , , 1403, -. doi: 10.22059/jibm.2024.376776.4792
اله وردی, زهرا, میراحمدی, سید محمد رضا, لندران اصفهانی, سعید, تاج الدین, مهدی. (1403). 'شناسایی عوامل کلیدی تولید محتوای رسانه های اجتماعی برای بهبود تعامل مصرف کننده با برند', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2024.376776.4792
اله وردی, زهرا, میراحمدی, سید محمد رضا, لندران اصفهانی, سعید, تاج الدین, مهدی. شناسایی عوامل کلیدی تولید محتوای رسانه های اجتماعی برای بهبود تعامل مصرف کننده با برند. , 1403; (): -. doi: 10.22059/jibm.2024.376776.4792





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب