جعفریه, هانیه سادات. (1403). الگوی عذرخواهی شرکتی آنلاین موفق: تحلیل شکایات مشتریان و عذرخواهی‌های شرکت‌های ایرانی در پلتفرم ایکس. , (), 3-32. doi: 10.22059/mmr.2025.388165.1148
هانیه سادات جعفریه. "الگوی عذرخواهی شرکتی آنلاین موفق: تحلیل شکایات مشتریان و عذرخواهی‌های شرکت‌های ایرانی در پلتفرم ایکس". , , , 1403, 3-32. doi: 10.22059/mmr.2025.388165.1148
جعفریه, هانیه سادات. (1403). 'الگوی عذرخواهی شرکتی آنلاین موفق: تحلیل شکایات مشتریان و عذرخواهی‌های شرکت‌های ایرانی در پلتفرم ایکس', , (), pp. 3-32. doi: 10.22059/mmr.2025.388165.1148
جعفریه, هانیه سادات. الگوی عذرخواهی شرکتی آنلاین موفق: تحلیل شکایات مشتریان و عذرخواهی‌های شرکت‌های ایرانی در پلتفرم ایکس. , 1403; (): 3-32. doi: 10.22059/mmr.2025.388165.1148





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب