1.

ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب

دوره 15، شماره 3، آذر 1401، صفحه 441-457
حسین خنیفر؛ آصف کریمی؛ علی زین ساز؛ علی مبینی دهکردی

2.

تحلیل پدیدارشناسانۀ فهم زنان از کسب‌وکارهای خانگی در شهر قروه درگزین

دوره 16، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 167-186
محمد تقی سبزه ای؛ اسداله‌ نقدی‌؛ زهرا عابدینلو

3.

تعاونی‌های کسب‌وکار خانگی در استان همدان (چالش‌ها و راهکارها)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1392، صفحه 87-104
حشمت‌اله سعدی؛ فریبا حیدری

4.

راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی و توانمندی اقتصادی زنان روستایی

دوره 1، شماره 1، مهر 1403، صفحه 21-37
سارا جلیلیان

5.

طراحی الگوی زیست بوم کارآفرینی درکسب و کارهای روستایی تعاون محور

دوره 12، شماره 3، آذر 1398، صفحه 341-360
غلامحسین حسینی نیا؛ وحید علی ابادی؛ پوریا عطائی

6.

مفهوم‌پردازی چالش‌های کسب‌وکارهای خانگی در روستاهای استان کرمانشاه

دوره 10، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 172-185
صبا امیری؛ نادر نادری؛ یوسف محمدی فر

7.

موانع راه‌اندازی و گسترش کسب‌وکارهای خانگی در مناطق روستایی شهرستان ارومیه

دوره 8، شماره 3، مهر 1394، صفحه 433-451
روح اله رضائی؛ بهمن نجفی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب