1.

The Impact of Co-Production on Customer Loyalty in Banking Services: A Case of Saman Bank

دوره 6، شماره 2، مهر 2013، صفحه 105-129
Mirza Hassan Hosseini؛ Vahideh sadat Hosseini

2.

بررسی رابطه آینده‌نگاری راهبردی و فناوری‌های رسانه‌ای در مدل‌‏های کسب‌وکار

دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212
آیدین سلام زاده؛ مرتضی هادی زاده؛ سمیراسادات مرتضوی

3.

طراحی الگوی فرایندی کسب‌وکار باشگاه‌های ورزشی تناسب اندام زنان

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1173-1195
راحله سادات واقفی نظری؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

4.

نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284
محمدعلی فلاح؛ علی حیدری؛ هاشم آقازاده؛ سیدمحمد اعرابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب