1.

The Impact of Co-Production on Customer Loyalty in Banking Services: A Case of Saman Bank

دوره 6، شماره 2، مهر 2013، صفحه 105-129
Mirza Hassan Hosseini؛ Vahideh sadat Hosseini

2.

بررسی رابطه آینده‌نگاری راهبردی و فناوری‌های رسانه‌ای در مدل‌‏های کسب‌وکار

دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 189-212
آیدین سلام زاده؛ مرتضی هادی زاده؛ سمیراسادات مرتضوی

3.

بررسی نقش خودکارآمدی وموفقیت کارآفرینی بر خلق ارزش در کسب وکارهای ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 تیر 1403
محمد حسن پیمان فر؛ مهدی اکبریان

4.

طراحی الگوی فرایندی کسب‌وکار باشگاه‌های ورزشی تناسب اندام زنان

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1173-1195
راحله سادات واقفی نظری؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

5.

نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284
محمدعلی فلاح؛ علی حیدری؛ هاشم آقازاده؛ سیدمحمد اعرابی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب