1.

Develop AFramework for Selection of Intermediary in Marketing Channel

دوره 4، شماره 1، خرداد 2011، صفحه 25-42
Hamid Irani؛ Kamran Shahanaghi؛ Gholamreza Jandaghi

2.

شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکل‌گیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456
فرانک صالحی؛ نادر غریب نواز

3.

شناسایی معضلات کانال‌های توزیع محصولات باغی (موردمطالعه: سازمان مرکزی میوه و تره‌بار استان تهران)

دوره 10، شماره 3، آذر 1398، صفحه 408-423
مرتضی اکبری؛ محمدرضا اسدپور؛ محمد کریمیان راوندی؛ شهاب الدین حسینی کوپائی

4.

شناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر کارایی شبکۀ توزیع کالا

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 115-130
کیومرث شریفی؛ حمید رضا نصابی؛ محمدرضا یاورزاده

5.

عوامل مؤثر در حفظ همکاری عرضه‎کننده- توزیع‎کننده در زنجیرۀ توزیع از دیدگاه عرضه‎کنندگان

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 43-60
وحیده علی پور؛ پرویز احمدی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اصغر مشبکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب