1.

Chatbots, Counselling, and Discontents of the Digital Life

دوره 4، شماره 2، مهر 2020، صفحه 153-172
Shaghayegh Nosrati؛ Maryam Sabzali؛ Ako Heidari؛ Tahere Sarfi؛ Sina Sabbar

2.

Managing Customer Trust and Satisfaction on Chatbots in the Retail Industry

دوره 16، شماره 1، 2024، صفحه 217-236
Mohd Farid Shamsudin؛ Affendy Abu Hassim؛ GholamReza Zandi؛ Siti Aisyah Esa

3.

Understanding Customer Satisfaction of Chatbots Service and System Quality in Banking Services

دوره 15، Special Issue، 2023، صفحه 142-152
Suraya Zainol؛ Mohd Farid Shamsudin؛ Sallaudin Hassan؛ Nor Azila Mohd Noor


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب