1.

بررسی اثرات برندسازی مقصد بر توسعه گردشگری ورزشی با نقش میانجی گری بسترهای اقتصادی در استان‌های جنوب ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 شهریور 1400
زهرا حسن شاهی؛ لیلا سادات جمشیدیان؛ احمد ترک فر

2.

بررسی تاثیر پیچیدگی برند مکان بر توصیه آن به دیگران مطالعه موردی: شهر کرمان

دوره 7، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 97-112
محمدمهدی پورسعید؛ محبوبه برزگرپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب