1.

A Study on the Effect of Perceived Security on the Trust of Female Customers in the Internet Banking: (A Survey of the SADERAT BANK in Semnan)

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 71-88
Hosein Damghanian؛ Mohammad Ali Siahsarani Kojuri

2.

Providing a Conceptual Model for Identifying Key Factors Affecting Internet Banking Systems Quality (Case Study: Mellat Bank)

دوره 5، شماره 1، تیر 2013، صفحه 19-36
Ali Divandar؛ Ehsan Abedi؛ Mohammad reza Nasserzadeh S

3.

Segmentation of Internet Banking Users Based on Expectations: A Data Mining Approach

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 419-434
Shahriar Azizi؛ Vahid Hossein Abadi؛ Mohammad Balaghi Inanlou

4.

The Performance Evaluation of Tejarat Internet Bank Services (AHP and Eisenhower Matrix Methods)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مهر 1402
Hossein Saadati؛ Majid Afsharirad

5.

بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی بانک سامان)

دوره 18، شماره 3، شهریور 1384
سید رضا سید جوادین؛ شمسی یزدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب