1.

Extending and Ranking the Audit Judgment Factors in an Emerging Market With an Emphasis on Cognitive Neuroscience

دوره 16، شماره 2، تیر 2023، صفحه 549-566
Reyhaneh Haghighi؛ Mohammad Ali Ali Bagherpour Velashani؛ Ali Ghanaei Chamanabad؛ Mohammad Reza Abbaszadeh

2.

اثر نمایشی از دریچه علوم اعصاب: رابطه اثر و مخاطب بر اساس یافته های آزمایشگاهی

دوره 23، شماره 2، تیر 1397، صفحه 49-60
فریندخت زاهدی؛ سارا عندلیب؛ آناهیتا خرمی بنارکی

3.

بررسی عصب‌شناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر ‌‌استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافی‎کمی، تکالیف شناختی طراحی‌کنیم؟

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 63-86
منصور شیرزاد؛ محمد ابویی اردکان؛ محمد علی نظری؛ آرین قلی پور

4.

مطالعۀ عملکرد مغز هنگام درک استعاره‌های متعارف و نا متعارف

دوره 13، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 23-53
لادن جواهری؛ عامر قیطوری؛ مهدی خدامرادی؛ شهاب مرادخانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب