1.

بررسی نقش تعدیلگر مشکل نمایندگی، رقابت بازار محصول و تمرکز مشتری در تأثیر اعتبار تجاری بر چسبندگی هزینه

دوره 29، شماره 3، 1401، صفحه 404-424
هدی اسکندر؛ آسوامین عشایری

2.

تأثیر استراتژی شرکت و توانایی مدیریت بر عدم تقارن رفتار هزینه

دوره 24، شماره 4، 1396، صفحه 503-526
یداله تاری وردی؛ جواد نیک کار؛ الهه ملک خدایی حسنوند

3.

عدم قطعیت سیاست اقتصادی و ریسک‌پذیری شرکت: نقش رقابت بازار محصول، اصطکاک مالی و مالی‌شدن

دوره 30، شماره 4، 1402، صفحه 614-658
محمد امید اخگر؛ زانیار سجادی؛ نادر رسولی کردستانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب