1.

Cooperative Advertising and Pricing in a Competitive Market with Customers’ Excitations Effects

دوره 51، شماره 3، دی 2017، صفحه 351-361
Ataallah Taleizadeh؛ Alireza Sarokhani

2.

Optimizing Wholesale and Retail Prices, Quality and Marketing Improvement Efforts in a Closed-Loop Supply Chain Using a Game Theory

دوره 50، شماره 1، تیر 2016، صفحه 121-131
Ataollah Taleizadeh؛ shaghaiegh Vedadi-Moghaddam

3.

تخصیص بهینۀ منابع آب در بخش کشاورزی با کاربرد مدل استاکلبرگ - نش-کورنو و تأکید بر بازار آب (مطالعۀ موردی: طرح انتقال آب با لوله منطقۀ سیستان)

دوره 9، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 273-289
زهرا غفاری مقدم؛ ابراهیم مرادی؛ محمود هاشمی تبار؛ علی سردارشهرکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب