1.

Effect of employee branding on market share based on individual and organizational values (Studied in: Mellat Bank)

دوره 9، شماره 3، مهر 2016، صفحه 505-527
Ali Hamidizadeh؛ Rasoul Sanavi Fard

2.

Locating Service Centers to Maximize the Competitive Share in a Closed Supply Chain

دوره 52، شماره 2، مهر 2018، صفحه 263-276
Ali Mostafaeipour؛ Hengameh Hadian؛ Amir Mohammad Golmohammadi

3.

انتقال اثر نرخ ارز بر قیمت داخلی بازار خودرو ایران با تأکید بر تأثیر سهم واردات از بازار داخلی

دوره 51، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 205-228
علیرضا کازرونی؛ حسین اصغرپور؛ نسرین فرضی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب