1.

Providing a multidimensional measurement model for assessing quality of sport tourism services: Empirical evidence from sport conference as sport event tourism

دوره 8، شماره 4، زمستان 2015، صفحه 607-629
Reza Andam؛ Amir Montazeri؛ Samira Feizi؛ Rahimeh Mehdizadeh

2.

تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیت مسابقات ورزشی (مطالعۀ موردی: هواداران فوتبال در شهر اصفهان)

دوره 9، شماره 1، بهار 1396، صفحه 19-36
اکبر جابری؛ محمد خبیری؛ جواد خزائی پول؛ مهدی مرادی

3.

مدلسازی عوامل موثر بر برندسازی ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مهر 1400
محمود بهره مند؛ محمد کشتی دار؛ مینا مستحفظیان؛ جهانگیر کریمیان


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.