1.

بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب)

دوره 3، شماره 7، خرداد 1401، صفحه 14-25
کیانا آقاربی

2.

بررسی نقش دوربین عکاسی و عکس در فرآیند مدرنیته ی ایرانی مابین انقلاب سفید و انقلاب اسلامی

دوره 24، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 105-116
منصور برومند؛ محمد ستاری

3.

پژوهشی پیرامون هنر از حیث اعتباری بودن براساس نظریۀ اعتباریات علامه سیدمحمدحسین طباطبایی

دوره 52، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 207-228
عفت السادات حسینی؛ پرویز ضیاء شهابی؛ محسن جوادی

4.

تبیین جایگاه اجتماعی هنرمندان عصر صفوی بر اساس آرا آرنولد هاوزر

دوره 25، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 43-52
اکرم نجفی پور؛ فریده طالب پور

5.

شهود در درک و آفرینش اثر هنری

دوره 25، شماره 25، خرداد 1385
طلایه رویایی

6.

نقش رجوع به معیارها در ایده پردازی حسن محور

دوره 25، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 57-64
مهناز احتشامی؛ فرهنگ مظفر؛ احمد امین پور؛ احمدرضا اخوت


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب