1.

Analysis of critical success factors in a food agile supply chain by a fuzzy hybrid decision-making method

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 905-926
Hamed Nozari؛ Alireza Aliahmadi

2.

Factors Affecting the Success of a Professional-specialized Social Network Site: Findings of a Qualitative Study in Iran

دوره 10، شماره 1، 2018، صفحه 235-258
Morteza Nabi-Meybodi؛ Sirous Alidousti؛ Maryam Nazari

3.

Identifying and Ranking the Effective Factors on Successful Implementation of Social Commerce in Iran, Using AHP Fuzzy

دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 295-314
Zahra Rahimi؛ Neda Abdolvand

4.

Unveiling Critical Drivers for Effective Digital Transformation Leadership and its Influence on Corporate Economic Performance: A Conceptual Model and Empirical Analysis in the Landscape of Emerging Economies

دوره 16، شماره 2، 2024، صفحه 132-160
Benatiya Andaloussi Manal؛ EL Yamani Rachida؛ Dhiba Youssef

5.

تبیین نقش مؤلفه‌های فردی، محیطی و سیستمی در موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی دانشگاه تهران

دوره 8، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 61-79
زهرا آراستی؛ افروز سفیدگر؛ رضا زعفریان

6.

عوامل موفقیت سیستم های اطلاعاتی در صنایع کوچک

دوره 16، شماره 1، تیر 1382
دکتر امیرمانیان





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب