1.

اثر اعتبار و درگیری تصویر مقصد شهرهای تاریخی بر شعف گردشگران و طنین برند شهر گردشگری (مورد مطالعه شهر یزد)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 مرداد 1401
اسماعیل نصیری؛ مهران شهرستانی؛ یزدان شیرمحمدی

2.

ارزیابی کیفیت اجزای مقاصد گردشگری شهری از جنبه مدیریت مقصد (مطالعه موردی: شهرتوس، خراسان رضوی)

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1397، صفحه 53-68
پریسا بیکی؛ زهرا تردست

3.

طراحی مدل برنامه ریزی آرمانی برای تخصیص منابع در تربیت بدنی

دوره 13، شماره 13، مهر 1381
جهانگیر یدالهی فارسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب