1.

A Model for Investigation of the Intensity of Trust Relationships' Strength among Users in Social Media

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 191-216
Rojiar Pir Mohammadiani؛ Shahriar Mohammadi

2.

Effects of the Pandemic on the Adoption of E-Wallets Among Young Adults in Malaysia

دوره 15، شماره 2، 2023، صفحه 183-203
Ajitha Angusamy؛ Jayanty Kuppusamy؛ Kavitha Balakrishnan؛ Tan Ke Xuan

3.

Teleworking Technology Adoption in Organizations: Explaining the Role of Social Influence, Motivation and Facilitating Conditions

دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 105-122
Alirezaei Alirezaei؛ Jabarzadeh Jabarzadeh؛ erfan Haji Akhoondi؛ hossein RahmanyYoushanlouei

4.

تأثیرگذارترین پژوهشگران در حوزۀ آی ‌متریکس: نگاهی ترکیبی به شاخص‌های تأثیرگذاری

دوره 49، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 23-54
فرامرز سهیلی؛ هادی شریف مقدم؛ افشین موسوی چلک؛ علی اکبر خاصه

5.

رابطۀ نفوذ اجتماعی مدیران مدارس و توانمندسازی شغلی دبیران تربیت بدنی

دوره 7، شماره 5، آذر 1394، صفحه 751-764
سید محمد حسین رضوی؛ حسن اسیوند چمعالی؛ محسن منوچهری نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب