1.

Providing a Model for Setting Priorities in KM for Improving Customer Relationship Management (Case study: Sepah Bank)

دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 63-82
Narges Rezaei-Malek؛ Reza Radfar

2.

Social networks and internationalization

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 دی 1400
هاشم آقازاده؛ mohammad yousefi akhijahani

3.

بررسی تأثیر شبکه‌های تجاری و اجتماعی بر عملکرد شرکت‌های کوچک تا متوسط در بازارهای بین‌المللی با نقش میانجی دانش بازار

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 869-894
محمد یوسفی؛ مصطفی قاضی‌زاده


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.