1.

بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518
میثم شیرخدایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی؛ علی ادبی فیروزجایی؛ نوید خانجانزاده کاکرودی؛ سهیل نجات

2.

پیشایندهای اعتماد در پلتفرم‌های اقتصاد اشتراکی: اولویت‌بندی با استفاده از روش بهترین ـ بدترین

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 856-887
نوید خانجان زاده کاکرودی؛ علی ادبی فیروزجائی؛ سهیل نجات؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی

3.

ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 547-566
میثم شیرخدایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی؛ مریم فضل اله تبار لداری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب