1.

Activity– level as a link between customer retention and consumer lifetime value

دوره 8، شماره 4، دی 2015، صفحه 567-587
Neda Abdolvand؛ Vahid Baradaran؛ Amir Albadvi

2.

Participation in the Crowdsourcing of Marketing Activities Using a Dynamic Approach

دوره 15، شماره 2، تیر 2022، صفحه 321-345
Nasrin Mahavarpour؛ Masuomeh Hosseinzadeh Shahri؛ Mohammad Ali Babaei Zakilaki؛ Neda Abdolvand

3.

The Impact of Persian News on Stock Returns Through Text Mining Techniques

دوره 14، شماره 4، دی 2021، صفحه 799-816
Zahra Azizi؛ Neda Abdolvand؛ Hassan Ghalibaf Asl؛ Saeedeh Rajaee Harandi

4.

The RFMRv Model for Customer Segmentation Based on the Referral Value

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 455-473
Shokooh Mirfakhraei؛ Neda Abdolvand؛ Saeedeh Rajaei Harandi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب