1.

Editorial Note: Past Report and Future Direction for Iranian Journal of Management Studies

دوره 8، شماره 1، فروردین 2015، صفحه 1-3
Gholamreza Jandaghi؛ Hamid Reza Irani

2.

Exploring the Challenges of migration towards Software-as-a-Service in Iran: the case study of Cloud-based CRM using a multidimensional perspective

دوره 18، شماره 1، فروردین 2025، صفحه 173-193
Mona Jami Pour؛ Hamid Reza Irani؛ Ariya Yaghobi

3.

From “staged” to “personalized” experience, understanding the evolution of the customer experience in tourism

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 تیر 1404
Mostafa Esmaeili Mahyari؛ محمد غفاری؛ Hamid Reza Irani؛ Elham Ebrahimi

4.

The effect of gamification on brand equity and desirable consumer behaviors in online retail stores: The mediating role of brand engagement

دوره 17، شماره 2، تیر 2024، صفحه 379-391
Elham Ebrahimi؛ Hamid Reza Irani؛ Mohammad Abbasi؛ Ali Abedini





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب