1.

ارائه مدل انصاف درک شده از قیمت‏گذاری پویا (رویکرد فراترکیب)

دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 129-148
منیژه حقیقی نسب؛ حمید رضا یزدانی؛ فاطمه گلی

2.

بررسی عوامل ایجاد کننده و تداوم دهنده رابطه بین خریداران و تأمین‌کنندگان صنعتی در ایران مورد پژوهی بازار جرثقیل صنعتی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
منیژه حقیقی‌نسب؛ حدیقه شریعت‌زاده

3.

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 731-753
منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی؛ انسیه کریمی

4.

تأثیر تعهد مدیران ارشد، مدیریت دانش و یادگیری سازمانی بر سرمایه مشتری

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 357-374
منیژه حقیقی نسب؛ لیلا قدرت آبادی؛ شکوفه شفیع

5.

فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 229-252
محسن نظری؛ علی حیدری؛ منیژه حقیقی نسب؛ مهدی سمیع زاده





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب