1.

Application of qualitative research in management (why, when and how)

دوره 3، شماره 3، فروردین 2010، صفحه 59-73
غلامرضا جندقی؛ حسن زارعی متین

2.

A review of agent-based modeling (ABM) concepts and some of its main applications in management science

دوره 11، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 659-692
Hossein Sabzian؛ Mohammad Ali Shafia؛ Ali Bonyadi Naeini؛ Gholamreza Jandaghi؛ Mohammad Javad Sheikh

3.

Co-Creation Intention; Presenting a Model of Antecedents and its Impact on Attitude Toward the Product (Case Study in Shatel Company)

دوره 10، شماره 1، خرداد 2017، صفحه 143-174
Morteza Soltani؛ Gholamreza Jandaghi؛ Parisa Forouzandeh Shahraki

4.

Contractor selection in MCDM context using fuzzy AHP

دوره 7، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 151-173
Rahmatollah Gholipour؛ Gholamreza Jandaghi؛ Reza Rajaei

5.

Identification of the Most Critical Factors in Bankruptcy Prediction and Credit Classification of Companies

دوره 14، شماره 4، دی 2021، صفحه 817-834
Gholamreza Jandaghi؛ Alireza Saranj؛ Reza Rajaei؛ Ahmadreza Ghasemi؛ Reza Tehrani


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب