نظری, درسا, حامی, محمد, باقریان فرح آبادی, محسن, شاکری, نادر. (1399). اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی. , 12(4), 997-1014. doi: 10.22059/jsm.2019.290987.2344
درسا نظری; محمد حامی; محسن باقریان فرح آبادی; نادر شاکری. "اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی". , 12, 4, 1399, 997-1014. doi: 10.22059/jsm.2019.290987.2344
نظری, درسا, حامی, محمد, باقریان فرح آبادی, محسن, شاکری, نادر. (1399). 'اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی', , 12(4), pp. 997-1014. doi: 10.22059/jsm.2019.290987.2344
نظری, درسا, حامی, محمد, باقریان فرح آبادی, محسن, شاکری, نادر. اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی. , 1399; 12(4): 997-1014. doi: 10.22059/jsm.2019.290987.2344


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب