1.

راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی

صفحه 1-21
وحید آقا محسنی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ سیدمهدی شریفی؛ عزت اله عباسیان

2.

بررسی انتقادی مؤلفه‌های اجتماعی_فرهنگی فیلم «فروشنده» بر اساس الگوی لاکلا و موف

صفحه 22-52
عباسعلی آهنگر؛ امیرعلی خوشخونژاد؛ سهیلا خادمی

3.

رسانه‌های‌اجتماعی و هویّت جهانی، مطالعه‌ی پلتفرم اینستاگرام

صفحه 53-76
مهری بهار؛ محمدجواد بیژنی

4.

طراحی و ارزیابی الگوی کارکردهای متنوّع شبکه‌های اجتماعی مجازی در ارتباطات میان‌فرهنگی قومی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاههای تهران)

صفحه 77-105
هادی خانیکی؛ زهره زندیه؛ علی اصغر کیا

5.

امکان‌سنجی استفاده از روش تأمین‌مالی‌جمعی تولیدات ‌نمایشی سازمان صداوسیما

صفحه 106-130
سیاوش صلواتیان؛ بشیر حسینی؛ صابر نوری محب

6.

کاوش کیفی ادراک دانشجویان بلوچ از بازنمایی هویّت بلوچ‌ها در رسانه‌های جمعی؛ مورد مطالعه: دانشجویان بلوچ تحصیلات تکمیلی

صفحه 131-163
عبدالطیف کاروانی؛ اسفندیار غفاری نسب

7.

مطالعه‌ای درباره رضایت شغلی در میان روزنامه‌نگاران افغان

صفحه 164-181
عادله کبیری؛ بشیراحمد بهروان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب