1.

تأثیر دو شیوۀ تمرین هوازی بر تعادل ایستا و پویای زنان سالمند

صفحه 247-262
فضل الله باقرزاده؛ ایوب هاشمی؛ حسن باغنده

2.

تأثیر تمرینات تقلیدی فوری، دوره ای و ترکیبی بر عملکرد و یادگیری حرکتی دختران 12-9 سال کاتا کار مبتدی

صفحه 263-279
لیلا قندهاری علویجه؛ شهزاد طهماسبی بروجنی؛ مهدی شهبازی

3.

مقایسه چشم ساکن در کودکان با تبحر حرکتی بالا و پایین

صفحه 281-293
حامد فهیمی؛ الهه عرب عامری؛ رسول حمایت طلب

4.

آثار تمرین کم‌خطا بر یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در نوجوانان کم‌توان ذهنی

صفحه 295-310
علی حسین ناصری؛ عباس بهرام؛ حمید صالحی؛ افخم دانشور

5.

تمرین تحت فشار روانی و کانونی کردن توجه بر یادگیری ضربۀ بیلیارد

صفحه 311-320
مهدیه قره لر؛ معصومه شجاعی؛ حسن محمدزاده

6.

اثر تمرینات کم‌خطا- پرخطا و تصادفی بر یادگیری زمان‌بندی نسبی یک تکلیف حرکتی منتخب: با تأکید بر رویکرد یادگیری آشکار و پنهان

صفحه 321-342
سعید نظری کاکاوندی؛ علیرضا صابری کاخکی؛ حمید رضا طاهری تربتی؛ حسن رهبان فرد

7.

تأثیر دست‌برتری و دشواری تکلیف بر پهنای مؤثر هدف و دقت زمانی تکلیف مبادلۀ سرعت- دقت فیتز

صفحه 343-360
محمدرضا دوستان؛ لیلا فرزاد؛ اسماعیل صائمی؛ ملیحه نیکنام

8.

نقش دستورالعمل‌های توجهی بر تغییرات موج آلفا و تتا و دقت پرتاب

صفحه 361-378
معصومه علی اصغری تویه؛ مژگان معمارمقدم؛ میترا محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب