1.

واکاوی استراتژی‌های بازگشت در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط فناورانه

صفحه 1-19
نرگس ایمانی پور؛ علیرضا جهاندیده؛ علی داوری

2.

شناسایی عوامل پیش‏برنده استفاده از تأمین‌ مالی‌ جمعی توسط کارآفرینان (مورد مطالعه: صنعت گردشگری)

صفحه 21-40
هستی چیت سازان؛ ساره کولجی؛ افسانه باقری

3.

مدل‌سازی یکپارچه عوامل مؤثر بر شکست کارآفرینان و پیامدهای مالی، اجتماعی و روانی آن

صفحه 41-59
محمدرضا پارسانژاد؛ سید مصطفی رضوی؛ زینب فروتن

4.

تأثیر مهارت‌های اکتشافی تیم مؤسس بر پیشرفت فرآیند ایجاد کسب‌وکار نوپا: تبیین نقش تعدیل‌گر درجه تازگی ایده

صفحه 61-80
کمال سخدری؛ سیما سجادی؛ محمد حسن مبارکی

5.

تأثیر دانش پیشین بر موفقیت کارآفرینانه با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای حوزه فست‌فود در شهر اصفهان)

صفحه 82-100
مهران شایان؛ علی شائمی برزکی؛ هادی تیموری

6.

سازماندهی کسب و کار جدید: چه فعالیت‎های پیش‎سازمان را ایجاد می‎کنند؟

صفحه 101-120
کامبیز طالبی؛ سیدهادی فرحزادی؛ سیدرضا حجازی؛ سید مجتبی سجادی

7.

طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه استراتژیک در صنعت ساختمان با رویکرد آمیخته

صفحه 121-140
شهرام کوسه غراوی؛ سعید صفاریان همدانی

8.

فراترکیب عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای فناورانه نوپا در اکوسیستم کارآفرینی

صفحه 141-160
راحیل کردحیدری؛ فرشته منصوری مؤید؛ سید حمید خدادادحسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب