1.

تبیین و تطبیق وجوه بی‌علاقگی در تجربه‌ی زیباشناختی از نظر کانت، شوپنهاور و نیچه

صفحه 5-16
فریده آفرین؛ معصومه شکوری ثانی

2.

نقد آرم (نشانه)، بر پایه ی کــهن الگوهای آنیما«روان‌زنانه» و آنیموس«روان‌مردانه» براساس تئوری کارل گوستاو یونگ "مطالعه‌ موردی: آرم های آب فاضلاب، آتش‌نشانی"

صفحه 17-22
آزیتا شکوهی زادگان؛ اصغر فهیمی فر

3.

«ابداع» و تولید نشانه‌ها در هنر نقاشی از دیدگاه امبرتو اکو و نسبت آن با هرمنوتیک مدرن

صفحه 23-30
فاطمه رحیمی

4.

خوانش رویکرد اسطوره‌سنجی نزد ژیلبردوران، با نگاهی به "زیورآرایه های باغ ایرانی"

صفحه 31-42
شقایق چیت ساز؛ احمد ندایی فرد؛ بهمن نامور مطلق

5.

ارزیابی تطبیقی تأثیر لوگو از منظر نشانه‌شناسی بر نگرش مشتریان به برند

صفحه 43-50
فرزانه فلاحی؛ بهزاد سلیمانی

6.

واکاوی لایه‌های معنایی در نگاره‌های فالنامه نسخه طهماسبی با رویکرد آیکونولوژی

صفحه 51-64
سعید اخوانی؛ فتانه محمودی

7.

بررسی روند تکامل و نقش مورب‌نویسی در صفحه‌آراییِ نسخ‌خطی از سده چهارم تا نهم هجری

صفحه 65-76
سعید خودداری نایینی؛ الهام اکبری

8.

مطالعه کتیبه ها و آرایه های تزیینی مسجد جامع خوارزمشاهی گناباد

صفحه 77-88
علیرضا شیخی؛ زینب خلوصی راد

9.

معرّفی چهار درونمایه ی اصلیِ حاکم بر تصاویر مجموعه کتاب های عکس "جنگ تحمیلی، دفاع در برابر تجاوز"

صفحه 89-96
محمد ستاری؛ محمد حسین سیگارچیان

10.

بررسی ویژگی های بصری آثار طراحی گرافیک شاخص مدرسه باوهاوس

صفحه 97-106
مریم حبیبی؛ سید محمد فدوی

11.

بکارگیری چهارچوب هرمنوتیک درنوآوری بنیادین معنای محصول نمونه موردی :روش نوآوری طراحی محور در کارگاه آموزشی شرکت باریلا

صفحه 107-114
طوفان شریفی؛ علیرضا اژدری

12.

بررسی توصیفی مقالات تطبیقی در نشریه هنرهای ‌تجسمی (هنرهای‌ زیبا سابق) از سال 1390 تا 1396شمسی

صفحه 115-122
بهمن فیزابی؛ ساسان سامانیان؛ اصغر حاجی محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب