1.

سنجش میزان رضایتمندی از کیفیت محیط مکان‌های گردشگری (مطالعه موردی شهر گرگان)

صفحه 1-18
صادق برزگر

2.

سنجش اثرات گردشگری یادمان های تاریخی با رویکرد شکوفایی شهری (مطالعه موردی: تپه های کنار صندل شهرستان جیرفت)

صفحه 19-36
حجت الله شرفی؛ مصطفی خبازی؛ مجتبی سلیمانی دامنه

3.

نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران

صفحه 37-50
محمد جواد تقی پوریان؛ رضا یزدانی؛ محمد زمان آقایی فر

4.

ارزیابی فضاهای گردشگری شهر یزد با تأکید بر بحران‌های گردشگری

صفحه 51-72
سعیده مؤیدفر

5.

بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان

صفحه 73-86
سید اسحاق جلالیان

6.

ارزیابی میزان رضایت گردشگران از محصول گردشگری با استفاده از مدل HOLSAT مطالعه موردی: استان ایلام

صفحه 87-104
نادر شوهانی؛ مهدی نیک سرشت؛ زهرا تردست؛ مهدی مقیمی

7.

عوامل موثّر بر وفاداری به مقصد گردشگری با نقش میانجی رضایت گردشگران(مورد مطالعه: شهرکاشان)

صفحه 105-120
زهره کیانی فیض آبادی

8.

تبیین راهبردهای توسعه گردشگری پیراشهری جامعه محور،مطالعه موردی منطقه کن ‌- سولقان

صفحه 121-135
فضیله دادور(خانی)؛ منصور غنیان

9.

ارزیابی شاخص های موثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی

صفحه 137-152
مریم رزقی؛ پویان شهابیان؛ آتوسا مدیری؛ رضا احمدیان

10.

برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری با محوریت باغات (مطالعه موردی: باغات سنتی شهر قزوین)

صفحه 153-170
حسین فرهادی خواه؛ کرامت اله زیاری؛ محمود آروین؛ مسعود ظفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب