1.

وبلاگ ایرانی به مثابه رسانه جایگزین و شهروندی

مهری بهار؛ علی حاجی محمدی

2.

ایدئولوژی تعامل؛ بازی رایانه‌ای به‌عنوان رسانه بازی پذیر

علیرضا دهقان؛ ابراهیم محسنی آهویی

3.

سیاست عمومی فراملی پیرامون مدیریت اسلام و مسلمانان در اتحادیه ی اروپا و استرالیا: مطالعه ی موردی مهاجران ترک

مایکل هامفری

4.

اینترنت و هویت در پنج هویت قومی ایرانی

ناصر فکوهی؛ آذرنوش عیاری

5.

مصرف‌گرایی در آمریکا در بستر فضای مجازی: کارت‌های اعتباری و نظام اطلاع‌رسانی

سید محمد علی موسوی؛ نجمه محمدخانی؛ زهره خوارزمی

6.

اطلاع رسانی سرگرم کننده ی جهانی به منزله ایدئولوژی

دایا کیشان توسو

7.

من به کسی اعتماد ندارم: جستاری در پیامدهای اثر اینترنت بر رفتار کاربران ایرانی

احسان شاه قاسمی؛ علی ربیعی

8.

عوامل موثر بر نشر فنآوری های اطلاعاتی و ارتباطی در جامعه روستایی (مطالعه تجربی: روستای قرن‏آباد)

مصطفی ازکیا؛ مهرداد نوابخش؛ علی ایمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب