1.

اهمیت و ضرورت پردازش "توانش ارتباط بین فرهنگی"در کتاب های درسی آموزش زبان آلمانی وزارت آموزش و پرورش

صفحه 167-190
محمدرضا دوستی زاده؛ فاطمه ارزجانی

2.

برنامه‌ریزی راهبردی و دقت و شیوایی در فراگیری زبان دوم

صفحه 191-214
عباسعلی رضایی؛ مصطفی مهدی زاده

3.

بررسی نشانه شناختی شعر(( مسافر)) سپهری برمبنای نشانه شناسی ساختارگرا ؛ الگوی ریفاتر ویاکوبسن)

صفحه 215-242
مهوش خواجوی؛ فرهاد طهماسبی

4.

ارزشیابی صلاحیت حرفه ای مدرسین زبان انگلیسی سطح بزرگسال در بخش خصوصی آموزش زبان ایران

صفحه 243-266
ملیحه السادات موسوی؛ محمودرضا عطایی؛ عصمت بابایی

5.

ازبرخوانی، کمک‌ابزار آموزشی مؤثر اما غایب در ساختار نظام آموزش زبان خارجی در ایران

صفحه 267-286
آذین حسین زاده؛ الهام علیزاده

6.

رابطه‌ بین انواع بازخورد، یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت نگارش

صفحه 287-316
شهرزاد امینی؛ رضا غفارثمر؛ مجید نعمتی

7.

آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان بر پایه‌ی رویکرد داستان‌گویی با تکیه بر داستانهای مثنوی

صفحه 317-340
محمد جواد هادی زاده؛ محمد تقوی

8.

بررسی رابطه بین فرهنگ و ابعاد شناختی یادگیری گروهی

صفحه 341-372
سید محمد علوی؛ محمد تمیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب