1.

هوش مصنوعی و فرصت‌های کسب¬وکار: شناسایی کارکردهای هوش مصنوعی در ایجاد مزیت رقابتی برای کسب¬وکارهای فناور (مطالعه¬ی صنعت بازی‌های رایانه‌ای)

صفحه 7-26
سید علی¬اکبر احمدی؛ محمدرضا دارائی؛ آرش سلام¬زاده؛ محمدرضا جعفری

2.

شناسایی شایستگی‌های کارآفرینانه¬ی مورد نیاز مدیران دانشگاهی

صفحه 27-54
محمد عزیزی؛ احسان شفیع¬زاده؛ نجمه اکبرزاده

3.

عوامل کلیدی اثرگذار بر موفقیت کسب¬وکارهای خانوادگی اولویت¬بندی با روش تحلیل شبکه¬ای

صفحه 55-74
عبدالله ایراندوست؛ محسن قوامی پور؛ روح¬اله ابراهیم نژاد؛ داوود حسین پور

4.

شناسایی ابعاد رشد بنگاه‌های کوچک و متوسط تولیدی پوشاک با مالکیت کارآفرینان زن

صفحه 75-93
کامبیر طالبی؛ طیبه عبدلی محمدآبادی

5.

راهکارهای ساختاری توسعه کارآفرینی در ایران

صفحه 95-114
اسدالله کردنائیج؛ محمدرضا زالی؛ ماجد بهامین

6.

تأثیر عوامل آموزشی و نهادی بر کارآفرینی زنان روستایی (مورد مطالعه: استان همدان)

صفحه 115-134
احمد یعقوبی فرانی؛ عطیه سلیمانی؛ رضا موحدی؛ فرزاد ا سکندری

7.

توسعه¬ی فرهنگ کارآفرینی در مطبوعات ایران

صفحه 135-154
حبیب بابایی؛ هاشم آقازاده؛ مهدی محسنیان راد

8.

تبیین و ارزیابی میزان آمادگی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی برای ورود به بازارهای بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های محصولات غذایی)

صفحه 155-174
محمدرضا حمیدی‌زاده؛ مریم زرگران یزد

9.

طراحی مدل اندازه¬گیری شاخص¬های تجاری¬سازی فناوری نانو در بخش کشاورزی ایران

صفحه 175-194
لیلا صفا؛ سید یوسف حجازی؛ سیدمحمود حسینی؛ احمد رضوانفر

10.

بررسی سیاست¬های تنظیمی توسعه کارآفرینی اجتماعی با رویکرد تطبیقی

صفحه 195-214
زهرا آراستی؛ ‌هادی زارعی؛ فاطمه دیده¬ور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب