1.

نقش بازاریابی و وابستگی به بازاریابی در صنایع کوچک

صفحه 1-16
شهرام آزاد

2.

طراحی و توسعۀ یک سیستم خبره فازی مبتنی بر قانون برای ارزیابی اعتباری مشتریان شرکت‎های تجاری (مورد مطالعه: شرکت توزیع و پخش البرز)

صفحه 17-46
سید محمد برزده؛ محمد تقوی فرد

3.

بررسی رابطه بین سبک‎های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش‎های الکترونیکی دانشگاه تهران)

صفحه 47-68
محمد حقیقی؛ امیر خانلری؛ وحید مقصودی

4.

تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند

صفحه 69-88
حسین رضایی دولت‎آبادی؛ لیلا جوشیار نجف‎آبادی؛ جواد خزائی پول؛ رضا وریج کاظمی

5.

تبیین تأثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران

صفحه 89-114
محمد رضا زالی؛ سید مصطفی رضوی؛ ناهید محمدزاده پارچین

6.

شناسایی و اولویت¬بندی عوامل مؤثر بر کارایی شبکۀ توزیع کالا

صفحه 115-130
کیومرث شریفی؛ حمید رضا نصابی؛ محمدرضا یاورزاده

7.

تبیین عوامل تأثیرگذار بر تصویر بانک‎های شهر تهران

صفحه 131-148
غلامرضا عسگری؛ داریوش محمدی زنجیرانی

8.

بررسی سبک‎های تصمیم‎گیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران)

صفحه 149-168
شهریار محسنین؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محسن کرمی؛ احمد خواجه دهاقانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب