1.

بررسی اثرگذاری فرایندمدیریت دانش برکارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط شرق مازندران)

صفحه 7-26
مهرداد مدهوشی؛ عبدالرحیم ساداتی

2.

هوش فرهنگی و رابطه‌ی آن با ویژگی‌های کارآفرینانه‌ی مدیران سازمان‌های غیرانتفاعی در ایران

صفحه 27-44
محمدجواد نائیجی؛ منصوره عباسعلی‌زاده

3.

به سوی نظریه رهبری وضعی کارآفرینانه

صفحه 45-66
محمدرضا زالی

4.

الگوی کارآفرینی اجتماعی در سامان‌دهی کودکان خیابانی

صفحه 65-84
مهری اسدی؛ سیدمصطفی رضوی؛ مقصود فراستخواه

5.

تحلیل اجزای تشکیل‌دهنده‌ی فرایند سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ایران

صفحه 85-104
نرگس ایمانی‌پور؛ حسن عزیزی

6.

مطالعه‌ی موانع کارآفرینی در ورزش کشور

صفحه 105-124
جهانگیر یدالهی فارسی؛ ناصر غلامی؛ مهرزاد حمیدی؛ علی کنعانی

7.

طراحی نظام ارزیابی عملکرد تجاری‌سازی تحقیق‌های دانشگاهی

صفحه 145-164
هادی زارع؛ سیدرضا حجازی

8.

موانع توسعه‌ی بنگاه‌های‌کوچک و متوسط‌کارآفرین روستایی در استان خوزستان (مطالعه موردی: صنایع تکمیلی خرما)

صفحه 165-184
عرفان علی‌میرزایی؛ علی اسدی؛ مریم طهماسبی

9.

الگوی سنجش کارآفرینی شرکتی با توجه به شاخص‌های درون سازمانی و اثرگذاری آن برکارآفرینی (مطالعه موردی: بنگاه‌های صنعت نساجی استان یزد)

صفحه 185-203
قدرت‌اله طلایی

10.

ارتباط شیوه‌های شناختی گریگوریک با ویژگی‌های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

صفحه 125-144
محمدجواد حضوری؛ احمد علی‌پور؛ سپیده دیداب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب