1.

بخش‌بندی بازار دارو با رویکرد شبکه‎های عصبی (مطالعه‎ی موردی: بازار دارو در ایران)

پرویز احمدی؛ عادل آذر؛ فردیس صمصامی

2.

رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری)

ابوالفضل تاج‎زاده نمین؛ آیدین تاج زاده نمین؛ رضا مرتعی قره بلاغ

3.

الزامات، ضرورت‎ها و مکانیزم‎های تجاری‎سازی دانش در دانشکده‎های مدیریت

حکیمه حسنقلی پور؛ آرین قلی‌پور؛ مهدی محمدی قاضی محله؛ طاهر روشندل اربطانی

4.

تجارت خارجی بازارمحور، روابط بازرگانی بین‎الملل و عملکرد صادراتی (مطالعه‎ی موردی: شرکت‎های صادراتی شهر مشهد)

سیده منصوره حسینی رباط

5.

شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک

علی دیواندری؛ گلناز ترکاشوند

6.

بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن

حسن زارعی متین؛ مونا جام پر از می؛ حمید رضا یزدانی؛ هانیه سادات بیریایی

7.

بررسی کاربرد نسبت طلایی در بسته‎بندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان

داود فیض؛ اکبر سلحشور

8.

بخش‎بندی و شناسایی ویژگی‎های مشتریان گروه‎های ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان

علی ملاحسینی؛ غلامرضا علی میرزایی

9.

تحلیل روش‎های قیمت‎گذاری شرکت ام‎تی‎ان ایرانسل

محسن نظری؛ سید وحید طباطبائی کلجاهی؛ امید محمودیان

10.

تحلیل خوشه‌ای موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعه‎ی موردی: شرکت ایران خودرو)

محمد سیدهاشمی؛ امیررضا ممدوحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب