1.

نقش مدل‌های ذهنی در فرایند تغییر سازمانی (مطالعه موردی یکی از شرکت های تولید کننده کاغذ تیشو )

حسین رحمان‌سرشت؛ علیرضا مقدم

2.

پیش‌نیازهای انتخابات الکترونیکی در ایران

فرج اله رهنورد؛ نوازاله خارستانی

3.

پارادیم‌‌های تئوریک تبیین‌کننده شکل‌‌‌‌گیری ارتباطات بین سازمانی

بهروز زارعی؛ عظیم زارعی

4.

بررسی سیاست‌های دولت در صنعت گردشگری و ارائه الگوی توسعه پایدار صنعت گردشگری کشور

منوچهر شجاعی؛ نورالدین نوری

5.

عارضه‌یابی سیستم لجستیک با استفاده از روش «تعیین ارزش مشتری»، (مطالعه موردی شرکت خودرو ساز)

احمد ماکویی؛ سمیرا فضل‌الهی

6.

ارایه چارچوبی برای ارزیابی کیفیت ارایه خدمات یک شرکت امداد رسانی خودرو ( همراه با مطالعه موردی )

محمد رضا معمار جعفری؛ مهدی فاتح راد؛ علی فرقانی

7.

ارزیابی کیفیت آموزش با تکنیک MCDM فازی

ایرج نوری؛ بابک اسدی؛ امیر رضازاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب