1.

سازوکارهای یادگیری سازمانی، مبنایی برای ایجاد یک سازمان یادگیرنده

محمد سعید تسلیمی؛ علی اکبر فرهنگی؛ وجیهه اسماعیلی

2.

طراحی و تدوین الگوی تغییرات در بنادر تجاری کشور، قبل از الحاق جمهوری اسلامی ایران به سازمان تجارت جهانی

منوچهر شجاعی؛ ابراهیم عزیزآبادی

3.

کاربرد تکنیک شبکه عصبی برای ارزیابی روابط بین خریدار وفروشنده

محمودآقا حسینعلی شیرازی

4.

مدل مرجع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دانشگاه های ایران

علیرضا علی احمدی؛ محمد فتحیان؛ فرزاد سلطانی

5.

بررسی رابطه صفات شخصیتی و انگیزشی مدیران با ارزیابی آنان از میزان موفقیت‌شان در سازمان‌های دولتی شهر کرمان

محمد حسین متقی؛ ملیکه بهشتی فر

6.

بررسی نقش قابلیت یادگیری بازار در خلق محصولات نوآورانه

غلامعلی منتظر؛ نرجس ناصر بخت

7.

توسعه استراتژی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی

احمد جعفر نژاد؛ حسین صفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب