1.

شناسایی پیشران‌های مؤثر بازاریابی دیجیتال در ورود زنان تحت پوشش کمیته امداد به کسب‌وکارهای خانگی

صفحه 1-25
امیرحسین طاهری؛ محمد باشکوه

2.

طراحی مدل پارادایمی بهبود خدمات توسعه کسب‌وکار در خوشه‌های کسب‌وکار

صفحه 26-70
امیر حاجی پور؛ حمید عزیزمحمد لو؛ ناصر خانی؛ بیتا یزدانی

3.

ارائه چارچوب خدمات توسعه کسب‌وکار (BDS) شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور

صفحه 71-95
محمد خادمی کله لو؛ سید محمد صاحبکار خراسانی؛ میلاد پور زارع

4.

شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی مجدد کارآفرینان شکست خورده مبتنی بر روش فراترکیب

صفحه 96-115
مصطفی محسنی کیاسری؛ زهره نیک روی؛ جواد مشایخ

5.

تعیین ارتباط پیشایندهای رفتار کارآفرینانه با نقش میانجی‌گری جو‌ سازمانی کارآفرینانه (موردمطالعه: شرکت پالایش گاز پارسیان)

صفحه 116-147
مهسا کمالی پور؛ علی صفری

6.

طراحی و ارزیابی الگوی تأثیر کارآفرینی اجتماعی بر کاهش مشکلات کودکان کار (موردکاوی شهر کرمانشاه)

صفحه 148-171
زهره فعله کری؛ سهراب دل انگیزان؛ یوسف محمدی فر

7.

شناسایی مکانیزم های سازمانی استخدام و کارمندیابی کارآفرینانه، مشوق رفتار کارآفرینانه سازمانی (صنایع منتخب)

صفحه 172-196
مجتبی ناهید؛ کمال سخدری؛ علی داوری

8.

طراحی ارزش پیشنهادی در مدل کسب‏ و‏کار مدارس هوانوردی

صفحه 197-210
رضا محمدکاظمی؛ سید مجتبی سجادی؛ محمدجواد منوچهرطیبی

9.

فراتحلیل مطالعات انجام شده پیرامون ویژگی های شخصیتی افراد کارآفرین با تاکید بر نقش خوداثربخشی بر اساس مدل مایکل فرز

صفحه 211-230
الهام اسدی؛ حمیدرضا عریضی

10.

نقش میانجی گرایش کارآفرینانه فردی در رابطه بین آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینانه دانشجویان

صفحه 231-251
سعید محمدی؛ غلامحسین حسینی نیا؛ مازیار داستانی مبارکه

11.

مدل سنجش نوآوری اجتماعی در ایران

صفحه 252-271
ایمان مستشارنظامی؛ محسن نظری؛ منوچهر انصاری

12.

استراتژی توسعه مزیت‌های رقابتی کارآفرینی بومی روستایی (مطالعه موردی: نواحی روستایی شهرستان اصفهان)

صفحه 272-287
احمد حجاریان

13.

مروری سیستماتیک بر مطالعات رشد کسب‌وکار

صفحه 289-303
پریسا رسولیان؛ کامبیز طالبی؛ مجتبی امیری

14.

ارائه مدل بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای تعاونی محور در ایران

صفحه 304-324
سیده الهه ساجدی؛ غلامحسین حسینی نیا؛ بابک ضیاء


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب