1.

ارائه چارچوب استراتژی قیمت‌گذاری در شرکت‏های چندکاناله

صفحه 1-26
محسن نظری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ عاطفه حصارکی

2.

بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ‌ها در ایران: مطالعه چندموردی

صفحه 27-53
هاشم آقازاده؛ محمد حقیقی؛ محمدصالح ترکستانی؛ محمدصادق زارع

3.

نوآوری مدل کسب‌وکار پایدار در عصر دیجیتال مبتنی بر رویکرد قابلیت‌های پویا

صفحه 54-84
سید حامد وارث؛ ایوب محمدیان؛ محمد کارگر شورکی

4.

بررسی وضعیت استراتژی‌های مسئولانه شرکت‌ها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی

صفحه 85-110
وحید خاشعی؛ معصومه قاسمی شمس؛ محسن اکبری؛ مهدی ابراهیمی

5.

شکل‌گیری بازارهای خاکستری ناشی از نوسان‌های اقتصادی و خلأ‏های گمرک‌ها (مورد مطالعه: لوازم خانگی سامسونگ)

صفحه 111-130
فرانک صالحی؛ نادر غریب نواز

6.

طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده

صفحه 131-155
فاطمه گل علیزاده؛ بهرام رنجبریان؛ آذرنوش انصاری

7.

طراحی الگوی رفتاری مصرف‌کنندگان خدمات فایده‌محور نسبت به آمیختگی در جوامع مجازی برند

صفحه 156-184
آزاده گودرزی؛ ناصر آزاد؛ میر احمد امیرشاهی؛ اصغر مشبکی اصفهانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب