1.

تاثیر فرهنگ مربیگری بر کارآفرینی سازمانی: تبیین جایگاه عوامل رفتاری درون سازمانی

صفحه 403-418
حوریا اصل فلاح؛ بیت الله اکبری مقدم؛ محمد دوستار

2.

طراحی الگوی سرعت بین‌المللی سازی کسب‌وکار‌های مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته (موردمطالعه: صنعت دارو)

صفحه 421-438
سعیده حنفی؛ سینا نعمتی زاده؛ بابک ضیاء؛ جلال حقیقت منفرد

3.

ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب

صفحه 441-457
حسین خنیفر؛ آصف کریمی؛ علی زین ساز؛ علی مبینی دهکردی

4.

مدل عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین کسب و کارهای الکترونیک صنایع خدماتی

صفحه 461-478
سید مجتبی سجادی؛ محمد وحید خاقانی؛ امیرحسین شایق

5.

ارائه مدل تقلید از کسب‌وکارهای کارآفرینانه بر اساس نظریه تلنگر با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی: کسب‌وکارهای تاکسی اینترنتی در ایران)

صفحه 481-498
علیرضا شیرین؛ محسن مطیعی؛ سیدسعید میرواحدی

6.

واکاوی برنامه درسی کارآفرینی در مدارس با مطالعه تطبیقی مدارس 9 کشور اروپایی

صفحه 501-518
محمدرضا طیب نیا؛ آصف کریمی؛ حمید پاداش؛ حمیدرضا یزدانی؛ محمد کیهانی

7.

شناسایی چارچوب انتخاب سبک ‌مربیگری مدیران کسب و کارهای با رشد بالا

صفحه 522-538
ملیحه فرامرزی؛ قنبر محمدی الیاسی؛ کامبیز طالبی

8.

تبیین منطق تصمیم گیری کارآفرینان در اکوسیستم کارآفرینی

صفحه 541-558
ترانه فرخ منش؛ غلامحسین حسینی نیا؛ علی داوری؛ محمد جهانبخت

9.

شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته

صفحه 563-582
اسدالله کرد نائیج؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ فاطمه اصغری گودرزی

10.

طراحـی مدل هوشمندی فناوری در کسب و کارهای فناورانه با رویکرد خلق مشترک ارزش

صفحه 585-605
محمدصادق موحدی فر؛ مریم تقوایی یزدی؛ محمد صالحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب