1.

پژوهش‏های تفسیری و کمک به درک پیچیدگی‏های مدیریت

صفحه 377-378
علی دیواندری

2.

درگیرسازی کاربر در برند و هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا)

صفحه 379-400
اسدالله بهاگیر؛ طاهر روشندل اربطانی؛ سمیه لبافی

3.

تأثیر نوآوری در مدل کسب‌وکار بر عملکرد شرکت‌های مستقر در پارک‌ علم و فناوری دانشگاه شریف

صفحه 401-417
کیارش فرتاش؛ علیرضا حبیبی آشتیانی

4.

ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری

صفحه 418-444
علی عبدالهی؛ سجاد مزارعی؛ سید محمود حسینی؛ مریم اخوان خرازیان

5.

تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت‌ها در محیط‌های پویا: نقش قابلیت‌های پویا، نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار

صفحه 445-474
حسین نوروزی؛ رسول نصرت‌پناه؛ صمد بارانی

6.

طراحی الگوی پیاده‌سازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی

صفحه 475-494
علی شریعت نژاد؛ سید نجم‌الدین موسوی؛ مهرداد ناصرپور

7.

بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام

صفحه 495-518
میثم شیرخدایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی؛ علی ادبی فیروزجایی؛ نوید خانجانزاده کاکرودی؛ سهیل نجات

8.

ارائه مدل بلوغ بازاریابی B2B

صفحه 519-570
فرخ تلو حسینی؛ رسول ثانوی فرد؛ علی اصغر عیوضی حشمت


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب