1.

نقش پژوهش‌های کیفی در تحلیل هنرهای تجسمی با تأکید بر آثار نقاشان جهان اسلام (نمونه‌های موردی: حبیب‌الله صادقی، خالد تهمازی، آمینه احمد، عادل رستمف)

صفحه 9-29
صادق رشیدی؛ علی اصغر کلانتر

2.

جایگاه اجتماعی زنان نوازنده در نگاره‌های ایران و هند مطالعه موردی: عصر صفوی و گورکانی

صفحه 31-57
ابولقاسم دادور؛ هانیه رضایت بخش رضایی

3.

دروغ در سه‌گانه اصغر فرهادی (نشانه‌شناسی فیلم‌های «چهارشنبه سوری»، «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین»)

صفحه 59-89
محمدرضا جوادی یگانه؛ سعیده زادقناد

4.

بررسی مؤلفه‌های هویتی در تصویر زنان در نقاشی انقلاب اسلامی ایران با تأکید بر آثار کاظم چلیپا

صفحه 91-117
زینب مظفری خواه

5.

سمپتوم شناسیِ هرمنوتیک خود در مدرنیسم ادبی

صفحه 119-138
سجاد ممبینی

6.

تغییر موقعیت اجتماعی هنرها: از «هنرهای مردمی» به «هنرهای زیبا» مطالعه موردی تغییر موقعیت اجتماعی هنر چهل‌تکه‌دوزی

صفحه 139-158
آزاده سلمان ماهینی؛ مهدی سلیمانیه

7.

مقایسه اثربخشی روش‌های نمایش خلاق و بازی نمایشی بر نگرش اجتماعی و توانایی معنوی

صفحه 159-178
حسین مرادی مخلص؛ مهین درویش

8.

از ستاره به سلبریتی؛ نقش رسانه‌های اجتماعی در تطور شهرت و هواداری تتلو

صفحه 179-205
عبدالله بیچرانلو؛ سندوس محمدی

9.

بازنمود نشانه‌های هویّت اسلامی در رمان الرَّجُل الّذی آمَنَ بر پایه نشانه‌شناسی اجتماعی پی‌یر گیرو

صفحه 207-229
سارا جوادی؛ امید جهان بخت لیلی؛ هادی شعبانی چافجیری

10.

تخیل اجتماعی در شاهنامه: مطالعه‌ای روایت‌نگارانه در جهت تشکیل تخیلی جامعه‌شناختی از روایت‌های شاهنامه

صفحه 231-262
سیدمحمد الحسینی؛ حسین ابوالحسن تنهایی؛ رضا علی محسنی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب